Naše hlavné služby poskytovanie sídla a virtuálnej kancelárie:
- Udelenie súhlasu s umiestnením sídla
- Aktuálny výpis z katastru nehnuteľností
- Označenie sídla spoločnosti v budove, v súlade so živnostenským zákonom
- Príjem poštových a kuriérnych zásielok a ich úschova alebo dosielka ( do 100 ks za mesiac, dosielka za úhradu)
- Informácie na sms alebo email o došlých zásielkach
Doposlanie doručených poštových a kuriérnych zásielok poskytujeme v spolupráci s partnermi v rámci Slovenskej pošty a do zahraničia:
- Slovenská pošta
- DHL
- UPS
Príprava a podanie návrhu na zápis sídla spoločnosti do obchodného registra
Radi pre Vás zaistíme prípravu a podanie na zápis zmeny sídla spoločnosti v obchodnom registri. Na základe plnej moci Vás zastúpime pri prevedení všetkých zmien.
Ďalšie nami poskytované služby:
- Kontrola datovej schránky
- Právne a účtovnícke služby
- Daňové poradenstvo a audit
- Vydanie preukazu zmocniteľa ČP
- Založenie spoločnosti na Slovensku
- Založenie spoločnosti v zahraničí
Spolu s prenájmom sídla spoločnosti je možné využívať rozličné služby, ktoré zahrňujú rozmanitú administratívnu činnosť. Tou sa rozumie prijímanie a odosielanie korešpondencie, zriadenie osobného telefónneho čísla, na ktoré klienti volajú práve do virtuálnej kancelárie, prípadne jeho presmerovanie na vybrané telefónne číslo.
S našimi klientmi komunikujeme tiež prostredníctvom e-mailu, SMS alebo telefónu a sme schopní zaistit internetovú prezentáciu v podobe www stránok. Táto prezentácia môže dodať spoločnosti profesionálnu tvár a objaviť novú klientelu.
Služby, ktoré súvisia s poskytovaním sídla spoločnosti, uľahčujú firmám rôzneho druhu ich činnosť a značne prispievajú k ich dobrej image na trhu. Vďaka službám, ktoré dostávajú spolu s prenájmom sídla spoločnosti, nemusia platiť vlastných administratívnych pracovníkov, čo sa kladne premietne vo finančnom rozpočte. Využívanie vyššie zmienených služieb je pre spoločnosti výhodné a pohodlné.